vrijdag 27 februari 2009

Stefaan Peirsman neemt afscheid van de Pletinckxstraat

Stefaan Peirsman (foto), de Nederlandstalige ACV-diversiteitsconsulent in Brussel-Halle-Vilvoorde neemt vandaag afscheid van zijn vakbondskantoor in de Pletinckxstraat.

“Vanaf maandag ga ik voor ACV-nationaal werken in het Aeropolisgebouw in Schaarbeek waar ik de coördindatie opneem van het project diversiteit en integratiewerking. Dat wil zeggen dat ik de tien diversiteitsconsulenten van het ACV in Vlaanderen en Brussel ga opvolgen in hun verbondelijke werking en dat ik de integratiewerking ondersteun. Mijn taak is om binnen de ACV-vakbondsstructuren diversiteit een plaats te geven, dat is geen nieuw werk, maar een continu proces dat ik voortzet", aldus Stefaan die in het verbond BHV een opvolger (m/v) krijgt.

Stefaan Peirsman praat in het weekblad Visie (editie Brussel en Rand p17) dat vandaag verschenen is over hoe je met diversiteit op de werkvloer in Brussel-Halle-Vilvoorde het best omgaat. Reageren op de inhoud van het artikel, kan hieronder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten